Releasenotes week 14 (2021)

Nieuw:

  • Het is mogelijk gemaakt om in de algemene instellingen van tickets een standaardsortering op te geven. Dit stelt u in staat om (bij geen keuze van een gebruiker) bijvoorbeeld standaard te sorteren op startdatum oplopend o.i.d.
  • Widgets kunnen niet meer worden toegevoegd als de gebruiker niet voor de desbetreffende module is geautoriseerd. Ook hebben widgets vanaf nu een minimale en maximale hoogte en breedte. Hierdoor is het niet meer mogelijk om een ‘leeg wit vlak’ toe te voegen.
  • Bij organisaties, personen en processen is de terug knop nu ook aangepast. Ook hier staat de naam van de pagina i.p.v. ‘Index’.
  • Voor ‘personen’ en ‘organisaties’ is het vanaf nu mogelijk om aan te geven welke velden verplicht zijn om in te vullen. Dit hebben we al eerder gedaan voor ‘tickets’. De andere pagina’s volgen snel!
  • We hebben meer velden toegevoegd aan de kiesbare velden binnen de indextabellen en het exporteren naar spreadsheets.
  • De optie om standaardteksten aan te maken is toegevoegd. Iedere gebruiker kan 5 teksten opslaan die hij/zij vaak gebruikt binnen een ticket. Dit scheelt tijd in het afronden van tickets.
  • Het beheerderspaneel is aangepast voor smartphones. Vanaf nu is de sidebar ook ingeklapt op een smartphone.

Opgelost

  • Het was niet mogelijk om een dataset naar Excel te exporteren.
  • De naam van de behandelaar stond dubbel in aan- of afmeldmails.
  • Niet noemenswaardige databaseoptimalisaties.
  • Bij een aantal ‘Toevoegen’ pagina’s stond de [Verwijderen]-knop. Deze is verwijderd omdat een nieuw toe te voegen object uiteraard niet te verwijderen is.